Combatlog

Kettő vagy több, egymással szembenálló játékos bárhol, vagy bármilyen okból tűzharcba keveredhet. Akkor beszélhetünk combatlog-ról, amikor a harc nem halállal, vagy a helyszínről való elmeneküléssel ér véget, hanem azzal, hogy valamelyik résztvevő kilép a játékból. Kilépéskor a játékos előnybe kerül, egyrészt mert tetszőleges időpontban visszaléphet, meglepve ezzel a már játékban lévőket, másrészt mivel a kilépéssel azonnal biztonságba helyezte a nála lévő összes felszerelést és tárgyat.

A rendszer néhány specifikus eseményt figyelve határozza meg, hogy ki, mikor milyen állapotba kerül, és az alapján mihez van jogosultsága és mihez nincs. Az aktív harc módot és az abból hátralévő időt egy játékbeli figyelmeztető ikon jelzi.

  • Hangtompító nélküli lövés (5 perc)
  • Más játékos eltalálása (10 perc)
  • Raid megkezdése (20 perc)

A hanghatással járó lövések akarva-akaratlanul, a kiszemelt céltól függetlenül felhívhatják más, közelben lévő játékosok figyelmét. Ide tartoznak a tönkrement hangtompítóval és kompenzátorral leadott lövések is. Robbantás után pedig terület alapú, a raidelt bázis közelében tartózkodó összes játékosra vonatkozó kilépési tilalom lép életbe. Kilépni csak a terület elhagyásával vagy az idő lejártával lehetséges.

Aki a tilalmi idő alatt kilép vagy technikai okok miatt megszakad a kapcsolata, annak lehetősége van 10 percen belül büntetés nélkül visszalépni a szerverre. A türelmi idő lejárta utáni csatlakozáskor a karakter és annak minden felszerelése törlésre kerül. A játékos ekkor új karakterrel a partról folytathatja a játékot. Az admincsapat nem szolgáltat vissza semmilyen felszerelést olyan karakterekről, amelyek törlésre kerültek az időtúllépés miatt. Nem áll módunkban továbbá az időt külön semmilyen módon megemelni.

  • Közelharc
  • Hangtompított, nem játékosra leadott lövések
  • Zombik agrózása